SEKILAS INFO
14-10-2019
  • 2 bulan yang lalu / Info: Kami atas nama Koordinator Pelaksanaan Kurban bekarja sama dengan Osis SMPN 7 Kota Tangsel memberitahukan bahwa kami akan melaksanakan Gema Kurban dalam rangka menumbuhkan kesadaran dan semangat dalam berkurban Hari/Tanggal : Kamis, 12 Agustus 2019 Waktu : Pukul 07.30 WIB – Selesai tempat lingkungan Sekolah
  • 2 bulan yang lalu / Info : dibaritahuakn kepada siswa /sisw SMP Negeri 7 kota Tangerang Selatan, kelas 7 yang sudah Ijazah nya  ada di mohon untuk mengembalikan Map atau data yang telah di berikan pihak sekolah sewaktu daftar ulang,  Terimakasih…..
  • 1 tahun yang lalu / Mohon Maaf atas ketidak nyamannya website SMP Negeri 7 Kota Tangsel, dalam tahap pengembangan dan ganti theme.
Lomba Jalan Sehat Siswa & Guru SMPN 7 Tangsel
6 Oktober
waktu : 08:00
AGENDA : Lomba Jalan Sehat Siswa & Guru SMPN 7 Tangsel
LOKASI : SMP Negeri 7 Kota Tangerang Selatan
Maaf, Acara telah lewat

Scio enim esse quosdam, qui quavis lingua philosophari possint; Amicitiam autem adhibendam esse censent, quia sit ex eo genere, quae prosunt. Sed residamus, inquit, si placet. Quis enim potest ea, quae probabilia videantur ei, non probare? Duo Reges: constructio interrete. Sed tu istuc dixti bene Latine, parum plane.

An potest, inquit ille, quicquam esse suavius quam nihil dolere? Contemnit enim disserendi elegantiam, confuse loquitur. An est aliquid per se ipsum flagitiosum, etiamsi nulla comitetur infamia? Ab hoc autem quaedam non melius quam veteres, quaedam omnino relicta.

Quia dolori non voluptas contraria est, sed doloris privatio. Omnia contraria, quos etiam insanos esse vultis. Quid Zeno? An vero displicuit ea, quae tributa est animi virtutibus tanta praestantia? Primum cur ista res digna odio est, nisi quod est turpis? Ad eas enim res ab Epicuro praecepta dantur. Quicquid enim a sapientia proficiscitur, id continuo debet expletum esse omnibus suis partibus; Ut optime, secundum naturam affectum esse possit.

Nummus in Croesi divitiis obscuratur, pars est tamen divitiarum. Quamvis enim depravatae non sint, pravae tamen esse possunt. Idemque diviserunt naturam hominis in animum et corpus. Transfer idem ad modestiam vel temperantiam, quae est moderatio cupiditatum rationi oboediens. Immo alio genere; Illa sunt similia: hebes acies est cuipiam oculorum, corpore alius senescit; Potius ergo illa dicantur: turpe esse, viri non esse debilitari dolore, frangi, succumbere. Duae sunt enim res quoque, ne tu verba solum putes.